Felső tagozatosok őszi kirándulása

Ebben az évben a hargitai kirándulás több szempontból is sokkal jobb volt számomra. Jó élményként éltem meg újra visszamenni oda, ahol már jártam, de most újabb élményekkel gazdagodtam.

Pénteken kora reggel érkeztünk meg. A délelőtti órákban pihentünk, aztán 13:00-tól egész 17:00-ig a Balu Kalandparkban mászkáltunk/szórakoztunk. Késő délután egy séta következett a Kossuth-sziklához, ahol a történelem tanárnő (Fodor Enikő), egy rövid és érdekes órát tartott a szikla történetéről. Ugyanakkor egy kis földrajzot is tanultunk Kiss Endre tanár úrral.

A kirándulás második napján megnéztük Csíksomlyón a Mária-szobrot. Aztán Gyimesbükk felé indultunk. Az úton megálltunk egy fogadónál, ahol finom puliszkát ettünk ebédre. Eközben, egy baleset történt a közeli sorompónál. Egy teherautó átszántott a vonatsíneken, és a nagyobb buszokat és teherautókat nem engedték át a síneken. Így sajnos a gyimesbükki kitérőnk, valamint az ottani gyerekekkel való találkozás elmaradt.

Vasárnap a hazautazás következett, ami egy elég hosszú, fárasztó, de ugyanakkor élményekben gazdag út volt. Egy jól megszervezett tábor részesei lehettünk, ahol mindenki jól érezte magát.

(Mátyás Richárd, VIII. B osztály)

Eseménynaptár

22 23 24 25 26 27 28
29 30

Keresés

A pontos keresés érdekében használjon ékezetes betűket!