Máramarosi kirándulás

Szombaton, május 7-én 8 órakor mi a 6A, B és és 5 A, B együtt indultunk arra a kirándulásra, amelyben nem is tudtuk, mennyi kalandban lesz részünk.
Első megállónk Nagykárolyban volt, ahol megnéztük a Károlyi grófok kastélyát, megismerhettük a grófok életét. Aztán Kaplonyba mentünk, ahol megcsodáltuk a templom alatti kriptát, ahova a grófok vannak eltemetve. Utunk Koltó felé vezetett tovább, ahol a Petőfimúzeumot néztük meg.
Szállásunkra, Aknasugatagra fáradtan érkeztünk meg, de egy finom vacsora után a meleg, sós vízben még egy kicsit fürödtünk és erőt gyűjtöttünk a másnapra.
Vasárnap reggel Borsafüredre mentünk. A hegyre libegővel jutottunk fel. Közben váratlanul eleredt az eső, amely havasesővé vált. Miután mindenki felért, az eső is elállt, kisütött a nap. Boldogan indultunk a Lovak vízesése felé. Csodálatos volt. Onnan gyalog indultunk a hegyről lefelé, közben ismét eleredt az eső. A kalandos túra után egy pizzázóban ebédeltünk és mentünk vissza Aknasugatagra. Vacsora után mindenkinek nagyon jól esett a meleg, sós vízben a lubickolás.
Hétfőn indultunk hazafelé. Máramarosszigeten megnéztük a máramarosszigeti börtönmúzeumot, ahol láthattuk milyen kegyetlen volt a kommunizmus, majd ellátogattunk Szaploncára a Vidám Temetőbe.
Ez a meglepetésekkel teli kirándulás szerintem mindannyiunknak felejthetetlen élmény volt. Köszönjük Albert Etelka, Fodor Enikő és Kiss-Pataki Adél tanárnéniknek és nem utolsó sorban Pacurar Mária osztályfőnökünknek.
Jánosi Anett (VI.B)

22 23 24 25 26 27 28
29 30

Keresés

A pontos keresés érdekében használjon ékezetes betűket!